hamihami

,,Jót s jól! Ebben áll a nagy titok!,,

2016. szeptember 16. - Adri11


Ahogy Kazinczy megírta korábban, én csak idézni tudom és aki erről eszembe jut, arra tökéletesen illik az idézet. Szeretettel mutatom be nektek Hunyadi Nórát, akit a Hamihami által ismertem meg, amikor a receptekkel kezdtem a konyhán kívül foglalkozni.

Mert véletlenek nincsenek.., Nóri majdnem a szomszédom mégsem ismertem korábban, mint kiderült a gimis éveinket és a rá következő majdnem ötöt egy kis vidéki városban éltük egymás mellett, ismeretlenül, tele közös ismerősökkel. Mégis most ismertem meg ezt a csoda anyukát, aki nemcsak gyönyörű gasztrofotókat készít, hanem ő készíti az ételeinek nagy részét. A gyerekek miatt az egészség és az esztétika az egyik legfontosabb irányadó a sütés- főzés közben számára. Keressétek és készítsétek el nagy örömmel Nóri receptjeit a Hamihami oldaláról, őt a sütni öröm névvel találjátok meg az oldalunkon.

 

A blog bejegyzés a hamihami.hu oldalához tartozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamihami.blog.hu/api/trackback/id/tr6711712315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása